אנו באתר* מעוניינים לאפשר לך, לבצע הזמנות של כלל המוצרים באתרנו ללא כל חשש מחוסר התאמה ו/או כל סיבה אחרת! עקב כך, אנו מאפשרים
החזרת מוצרים ללא כל שאלות תוך 14ימים מיום הרכישה, ובתנאי שמתקיימים התנאים הבאים :
1. כל ההחזרות חייבות להיות מדווחות ובתיאום עם צוותנו* דרך מערכת ההחזרות מוצרים ב"חשבון שלי" או שליחת מייל בדף צור קשר בציון מס הזמנה.
מי משלם את עלויות המשלוח בהחזרות מוצרים ?
1.אם מדובר במוצר תקול, פגום או שלא תאם את הזמנתך או מוצר שלא הזמנת, אנו נזכה אותך בעלות המשלוח של המוצר אלינו ונשלח את המוצר חזרה אלייך ללא עלות.
2.אם ברצונך להחזיר מוצר מכיוון שאינו מתאים לך בדיעבד או הזמנה שביצעת בטעות , עליך לשאת בעלות המשלוח אלינו ובעלות המשלוח הנוסף חזרה אליך (במידה ותרצה מוצר חלופי).
מה לעשות במקרה שמוצר שהזמנתי הגיע פגום ?
1. צור איתנו קשר דרך מערכת ההחזרת מוצרים ב"חשבון שלי" או שליחת מייל בדף צור קשר באתר וציין מה הבעיה במוצר.
2. במידה ונמצא כי המוצר אכן הגיע פגום עקב המשלוח או סיבה אחרת שהינה באחריות תתבקש/י להחזיר את המוצר ותזוכה בסכום המשלוח (בכפוף להצגת חשבונית משלוח).
3. בהתאם לבחירתך, נזכה אותך על המוצר או שנשלח לך מוצר זהה חדש כאשר עלויות השילוח יהיו באחריותנו.
4. במידה ולא ימצא במלאי מוצר זהה, נציע לך מוצר חלופי דומה או זיכוי מלא.